۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳

عابران پیاده در معرض بیشترین حوادث راه‌های روستایی

عابران پیاده در معرض بیشترین حوادث راه‌های روستایی

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه بیشترین تلفات راه‌های روستایی مربوط به عابران پیاده و موتورسواران است، گفت: برنامه‌هایی را با هماهنگی دیگر سازمان‌ها برای کاهش تلفات در راه‌های روستایی داریم.

حسین میرشفیع در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با سازمان شهرداری ها و دهیاری های و پلیس برای افزایش ایمنی در راه های روستایی، گفت: در این جلسات به دنبال این هستیم تا سازمان های مختلف برای افزایش ایمنی در راه های روستایی هماهنگی بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه اساس آمار و اطلاعاتی جمعیت روستایی که در حاشیه راه‌های اصلی و فرعی بصورت عابر پیاده و موتور سوار حرکت می‌کنند در معرض بیشترین خسارات و تلفات بودند، افزود: رقم عمده‌ای از تلفات برون شهری مربوط به همین تلفات مربوط است.

معاون وزیر راه و شهرسازی به برگزارید جلسات هماهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: برای کاهش تلفات در راه های روستایی هماهنگی‌هایی با پلیس و سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها انجام می‌دهیم تا امسال حجم این تلفات کاهش پیدا کند.

میرشفیع با اشاره به استان هایی که بیشترین تلفات راه های روستایی را به خود اختصاص داده اند، بیان کرد: استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و فارس بیشترین آمار تلفات داشتند و پس از آن استان‌های شمالی به نسبت جمعیت تلفات کمتری دارند.

کد خبر 2367785

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha